شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۹۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جلسه شورای اداری شهرستان لنده عنوان کرد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: در دوران فعالیت دولت سیزدهم 260 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و درمانی به مراکز درمانی استان وارد شده است.

ورود 260 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم | فیلم

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر سعید جاودان سیرت امروز، 20 خردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان لنده اظهار کرد: دولت شهید آیت الله رئیسی نگاه ویژه‌ای به حوزه زیرساختی به عنوان محور توسعه و تولید در تمامی مناطق کشور داشت و در کهگیلویه و بویراحمد بسیاری از گره‌ها که به عنوان طرح و پیشنهاد مطرح می‌شد که عملاً به سرانجامی از اجرا نرسیده بود در سال 1402 با تامین اعتبار و حل مشکلات موجود برای اجرایی کردن این پروژه‌ها و تدبیر برای آن‌ها شروع شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:در اردیبهشت سال 1402 بالغ بر 29 پروژه ملی و استانی در حوزه سلامت  و 15 پروژه در هفته دولت و همچنین 11 پروژه که بعضا برای اولین بار در استان اتفاق افتاد و همچنین 10 پروژه خیر ساز افتتاح کردیم.

وی افزود:در بحث تجهیزات پزشکی 260میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و درمانی به مراکز درمانی استان وارد شده است. 

دکتر جاودان سیرتدر خصوص آخرین وضعیت بیمارستان لنده نیز گفت: امروز و طی بازدیدی که از روند پیشرفت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان لنده داشتیم میزان پیشرفت و سرعت کار خیلی عالی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ابتدای دولت سیزدهم فقط ۱۵درصد این بیمارستان پیشرفت داشت که در دولت سیزدهم این میزان به ۶۵درصد رسیده است.

وی افزود: باتوجه‌به روند خیلی خوب پروژه امیدواریم تا پایان سال جاری این پروژه مهم و حیاتی برای شهرستان لنده به بهره‌برداری برسد.

جاودان سیرت از پیگیری های فرماندار لنده و تعامل ایشان با حوزه سلامت قدردانی کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
از جذب نیروهای نورچشمی لیدرهای وابسته به نماینده مردم در مجلس هم بگین
البته با هزار ترفند و تخلف، قانونیش میکنن که کسی جلودارشون نباشه
واقعا جای تاسفه
محسن رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
0
0
متاسفانه شر این نورچشمی ها از سر مردم لنده کم نمیشه و هیچکس تو شهرستان تا الان پیگیر این تخلفات به خصوص تو شبکه بهداشت نشده
انشاله بزودی سازمان بازرسی ورود می کنه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: